torsdag den 19. maj 2011

Frisk fra England


... kom en bunke bøger til adspredelse og inspiration.

Alle englændere har et forhold til deres kongelige. I den mere sippede afdeling har vi alle Mrs. Hyacintherne, mens den humoristiske side er repræsenteret af fx Fiona Goble, som lige smækker en Strik-din-egen-kongelige-bryllupsfamilie-bog sammen, når nu lejligheden byder sig.

Jeg elsker den engelske humor, og derfor er jeg nu den lykkelige ejer af Knit your own royal wedding.
Min personlige favorit er Queen Lizzie med bøjet hår, heftig hat og fornuftige sko, men Prins Phillip er heller ikke uden evner:-)

... og jeg har fra pålidelig kilde, at den strikkede Lizzie ligner den rigtige til forveksling ;-)

6 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Jeg glæder mig til, at jeg engang skal hilse på hele din royale bekendtskabskreds ;-)

Må man kramme?

Bea sagde ...

Så fine bøker! Jeg kunne tenkt meg en kikk i flere av dem, ja:)
Nyt dem litt for meg også, gjerne tilbakelent og med bena høyt:)

Fin dag fortsatt.
Beate

Anonym sagde ...

Aii, hvor er de fine..dem glæder jeg mig til at se strikkede og fremvist på din blog :D

lis sagde ...

Jep, jeg kan bevidne det 'spitting image' mellem Lizzie herself og den strikkede udgave. Er der også strikket en pump med fornuftig hæl?

Hanne sagde ...

Hvornår har dit bibliotek åbent ;)
Lutter lækkerier og stakkevis af inspiration.
Der er ikke noget som sådan en bunke glittet herlighed og idebombedament.

Hanne ... sagde ...

... alt det man vil, Liselotte :-)

Jeg har nydt dem i fulde drag, Bea og denne gang er de alle rigitg gode :-)

Det kan godt være at produktionstiden bli´r lidt lang, Anne ;-)

Der ER en strikket pump med fornufttig hæl til Lizzie, Lis ellers ville vi dælme også have været slemt skuffede!

Biblioteket har åbent efter aftale, Hanne og denne gang er der ingen nittere i Amazon-bunken, alle bøgerne er i topklasse.