torsdag den 23. januar 2014

Jeg har så svært ved at smide ud...



... og derfor er jeg i gang med lave en pigekjole inspireret af Marimekkos berømte Lommekjole.

Bundstoffet er en børnehave-venlig skjorte-denim og lommerne bliver i min udgave erstattet med firkanter af små-bitte broderi-rester.
Jeg ved godt, at det er nørdet og små-sært, men jeg bli´r altså så hamrende glad af at kunne finde anvendelse for selv de mindste små rester.
Denne unge dame, som har de smukkeste, store øjne er booket til at prøvekøre modellen, og jeg glæder mig utroligt til at se hende i den.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Som jeg da glæder mig til at se det færdige resultat. Er vild med dine broderi-genbrugs-ideer :)

Anonym sagde ...

.....og her kommer så min underskrift.
Venlig hilsen
Karen Bente

Hanne ... sagde ...

Tak, Karen-Bente, jeg satser på at kjolen bliver færdig i løbet af et par dage.