onsdag den 9. april 2014

Frem i lyset


Alle børn kommer med hjemmelavede gaver, og jeg har altid elsket de små ting, som jeg har fået.
De fortæller en masse om giveren og det er altså lidt sjovt at sammenligne de tegninger fra Alberts, Katrines og Antons hånd, som jeg har hængende over min symaskine vel vidende, at de alle er tegnet, da de unge mennesker var 3 år.
Tegningerne viserer bl.a. blomster, skæve huse, cykler med firkantede hjul, farlige krokodiller og en sammenligning af en ny og en gammel dør! Jeg smiler hver gang mit øje falder på dem og funderer lidt over, hvor hurtigt tiden er gået og hvor dejlige vores børn er.

Katrine har ubetinget været stor-leverandøren af hjemmelavede gaver og denne kakkel-lignende ting, skrevet med sølvtusch, fik jeg til jul, det år hun lige havde lært at skrive og jeg elsker den.
Både fordi bogstaverne til HANNE danser rundt om en buket blomster, og fordi hun takker så sødt for "alt tøj du har givet mig i hele mit liv". Kaklen dukkede op til overfladen, da jeg sorterede lynlåse for nylig og nu står den igen fremme på syrummet.
 Seneste leverance fra moster til niece var Issey-frakken, som blev leveret i fredags og u-ha, som de klær hinanden. Hendes kæreste har lovet at tage et billede af hende i den blå Issey-sag og at jeg må få lov at vise det her. Jeg kan næsten ikke vente!

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den slags skatte kan ikke købes for penge :)

Hanne ... sagde ...

Lige præcis og jeg passer rigtig godt på dem, anonym :-)

lis sagde ...

Den er vel nok sød :-) vi presser lidt på for at få taget det der billede

Hanne ... sagde ...

Det er den, Lis og billedet venter jeg gerne på, jeg ved det bli´r top-godt :-)

Margith sagde ...

Det er en fin gave :-)

Hanne ... sagde ...

Den bedste, Margith :-)

Majken Hammer sagde ...

Glæder mig til at se billede af Hanne i Issey jakke :)

Hanne ... sagde ...

Vi arbejder på sagen, Majken :-)