fredag den 8. februar 2008

Annas kjole 2


Sådan kom Annas kjole til at se ud og jeg er ganske godt tilfreds.

Hele vejen rundt i overskæringen er der broderet små franske knuder eller myrefodspor, som min miece kalder dem, i lys lilla. Der er svære at se på billedet, men de er der. Jeg bruger som regel perlegarn til detaljerne, for det er så blankt og har sådant et dejligt feel.

Nu mangler jeg bare at se tøsebarnet i kjolen, måske med et par pigeben i stribede strømpebukser stikkende ud under kjolekanten.

Der er lagt stof frem til flere kjoler, som du så kan møde dels på min hjemmeside, dels når jeg til sommer holder sommersalg i Århus og på Helgenæs. Inden da, skal de nok blive præsenteret her på kanalen !

1 kommentar:

Kristin sagde ...

Kære Hanne
Anna ser bedårende ud i kjolen, og er meget glad for den.
Tusind tak!
Kh
Kristin, Annas mor