søndag den 5. december 2010

Da Carmen kom til Kolding


Inden Julemarkedet på Trapholt fik jeg en mail fra en kunde, som bestilte 3 tasker. Samtidig fortalte hun, at hun havde ribbet et loppemarked i lukke-panik for broderier, og at de nu skulle tilfalde mig. Åh, som jeg blev glad og spændt.

Om søndagen på Trapholt kom hun med hele familien og en stor pose broderier til mig og øverst lå Carmen. Endnu et nyt-gammelt, fantastisk broderi, som er så gammelt at stramajbunden er lavet af hør!
Kunden havde allerede bestemt sig for, at Carmen skulle på den taske, som hun selv skal have - og det skal  hun komme, skal hun.

Jeg ved ikke med jer, men jeg hører toreador-arien fra Carmen for mit indre øre, når jeg ser på hende her. Ikke så sært, at den gode Don Jose faldt for hende, vel?

4 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hvor er hun smækker lækker :)

Hanne ... sagde ...

Det´ da det, hun er Hanne.

Lappesola sagde ...

Så gøy å få sånne skatter i hende.

Hilsen Sol

Hanne ... sagde ...

DET er det og jeg bli´r så taknemmelig over, at der er nogen der tænker på mig, Lappesola