torsdag den 24. marts 2011

Roser og arbejdsdage


Gode venner, giver gode gaver, og det ses ganske tydeligt  på de fødselsdags-gavekort på hhv. 3 havearbejdsdage og en gang rose-shopping, jeg fik sidste år.

Jeg har lunet mig ved gavekortene hele vinteren, men nu rykker det i havearmene, og tiden for indkasseringen nærmer sig.
Roserne venter jeg lidt med, men jeg skærm-shopper på livet løs, for der er så mange vidunderlige at vælge imellem.

... og så vil jeg føle mig så britisk og teatime-agtig, når jeg ifører mig de røde Laura Ashley-havehandsker :-)

3 kommentarer:

Anna sagde ...

Roserne er smukke og handskerne simpelthen fabelagtige!! :)

Lenn Nielsen sagde ...

Kan da helt vild godt li', at det er Henrik, der er 'giveren' af det glade gavekort på 'Birgit-havearbejde-dage'

;-)

Hanne ... sagde ...

Jeg er næsten nødt til at købe mig en stråhat med bånd, for at matche de handsker, Anna.

Jep og for Henrik gider nemlig ikke min relativt uordentlige have, så derfor sender han konen, Lenn :-)