mandag den 4. april 2011

Grønt i grønt


Grønt bli´r jeg aldrig, aldrig nogensinde træt af, og jeg tror, det er den farve, jeg bruger mest af alle, når jeg syr mine Tulipaner og tomater-sager.

Stoftryk-dugene er frisk-hentede hos Sune i lørdags og den til højre har jeg elsket meget længe.
Den har været dugen under en af Sunes smukke opstillinger, men en ny sæson kræver nye opstillinger, og så jeg fik den syregrønne dug med de hvide blomster på. TAK !

Den blomstrede sag byttede jeg mig til hos Malene sidst vores veje krydsede hinanden, og den dame har altså et top-dollar-stoflager.

6 kommentarer:

Merete sagde ...

Puha er allerede helt vild med lige meget hvad du skulle få lavet af den dug ;0)

Hanne sagde ...

Jeg er grøn og slimet af led misundelse.
Hvor er det smukkerier du der har hittet.

Malene sagde ...

Hej Hanne
Dejligt at stoffet bringer glæde.
Jeg har lige lavet min helt egen Hanne-pude færdig i går. Hold øje hos mig en af de nærmeste dage. Så skal du få en lille skønhed at se :O)
Kh. Malene

Hanne ... sagde ...

... og jeg skal sørge for at der kommer billeder, Merete.

... og jeg forstår dig, Hanne ;-)

Jeg holder helt vildt øje, Malene.

unikarina sagde ...

Jeg må også melde mig under de misundeliges faner... Hold fast det grønne med hvide blomster gad jeg godt var mit...

Hanne ... sagde ...

Den er noget af det bedste udi i terapi-stoftryksduge, jeg har mødt, unikarina. Den kan jo inspirere til hvad som helst :-)