tirsdag den 6. november 2012

Overskudsdeling


Pelse er blevet betænkt med en stor samling håndarbejdsbøger efter en meget aktiv håndarbejdslærerinde.
Der er mange dejlige og lidt sjældne ting imellem, og Pelse lod mig få et kik i bunkerne, med ret til at give det jeg ville et godt nyt liv hjemme hos mig.

Derfor er jeg nu den lykkelige ejer af adskillige gamle numre af Haandarbejdets Fremmes blad, og når mørket falder på, vil jeg sætte mig i mit yndlingshjørne med et krus varm te og bladre i de hjembragte skatte.
Jeg ved, der gemmer sig masser af a-ha-oplevelser på siderne, og jeg glæder mig meget til at læse bladet med den store Wiinblad-dame på forsiden. Hende har jeg nemlig ikke set før.

9 kommentarer:

unikarina sagde ...

det er skønt med gamle skatte. Jeg synes tasken nederst til højre ser ualmindelig skøn ud. Kan godt lide det grafiske mønster

Hanne ... sagde ...

Jeg er nu også lidt vild med tasken øverst til højre med firkante-prikkerne, unikarina :-)

HANNE sagde ...

Uha ja, den med Wiinblad var nok værd at eje :0)

Hanne ... sagde ...

Lige mine ord, Hanne.

Pernille sagde ...

De ser spændende ud :)

Unknown sagde ...

Ja jeg er spændt på hvad du får ud af hende..

Hun er nok en af dem som du ikke kan vente med, kan jeg forstille mig..

Hvor er det dejligt når vi kan arve ..

Lone

Hanne ... sagde ...

Det er det sørme osse, Pernille.

Nemlig, Lone M.

Rikkeprikke sagde ...

Orv, hvor er de fine. Spændende hvad du finder inden i :) Rigtig god fornøjelse.

Hanne ... sagde ...

Tak, Rikkeprikke :-)