fredag den 12. april 2013

Forventnings-glæde i højeste gear



Foretagsomme mennesker i Odder står bag et nyt kunsthåndværkermarked kaldet KIP 2013 - og Tulipaner og tomater skal være med!

Alt kommer til at foregå i udendørs i parken til VitaPark, der kommer dejlig, dejlig cafe-mad fra Madhimlen og hele 47 forskellige kunsthåndværkere kommer og viser deres smukke ting .

Grün, som forhandler Tulipaner og tomaters sager i Odder, bliver vores nabo den dag og det bli´r det hele ikke ringere af :-)

Sæt kryds i kalenderen og kik forbi på 
KIP 2013 
lørdag den 18. maj fra 10.00 - 16.00 
VitaPark Odder


4 kommentarer:

Pernille sagde ...

Sådan et forårsmarked med kunsthåndværk lyder skønt. Må I få en dejlig dag med masser af glæde og slag.
Jeg gad godt, men jeg har forpligtelser i den anden ende af landet :)

Unknown sagde ...

Hanne, dét vil jeg glæde mig til.

Hanne ... sagde ...

Jeg trro det bli´r en dejlig, dejlig dag, Pernille.

... i lige måde, Gitte :-)

dqpage sagde ...

Det lyder spændende.
Jeg kan rigtig godt lide kombinationen med broderistykker på puderne.