tirsdag den 19. august 2014

Forventningsindfrielse i højeste potens



Man kan aldrig vide om et messekøb kan leve op til forventningerne, når varen endelig bliver leveret, men det skal jeg da lige love for, at Art Gallerys nye jersey-metervarer gør, ganske som sælgerne hos Adlico lovede mig.

Jeg er smask-forelsket i den med cyklerne og den grå er jo lige til at lægge ind på hverdagshylden. Stofkvaliteten er uovertruffen, og jeg kan allerede mærke, at der er et par andre jersey-ruller, der kalder på mig.
Der danser gamacher, t-shirts og kjoler for mit indre blik - og den første, friske kunde har bestilt en kjole af hver, så nu er der kun at skrabe klippebordet rent og gå i gang.
Hep, Fru Chef!

4 kommentarer:

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

De sælgere fra Adlico er skønne og det er deres metervarer afgjort også. ;0)
Rigtig god fornøjelse.
Kh. Lene.

Hanne ... sagde ...

Lige præcis, Frk Larsen - og tak :-)

lis sagde ...

Enig, den grå er luv'ly :-)

Hanne ... sagde ...

... og der er rigeligt, Lis.