søndag den 27. juni 2010

Dejlig, dejlig week-end


Først så man lige sine puder i Politikens Lørdagsliv!

Endnu en gang var det i en boligreportage om Karen Skotte-Lunds fuldstændig uimodståelige hus, som ligger så smukt, som tænkes kan, i bakkerne ude ved Ebeltoft.

Søndag gik turen til Kongsgårde med første bilfuld sommersalgs-sager. Efter tømningen af bilen - med behørig hjælp fra hjælpedrengen, hængte vi banneret op på hækken - og det er SÅ flot. Solen skinnede på Helgenæs og omliggende pastorater, vandet var spejlblankt, så jeg synes det lover rigtig godt for årets Sommersalg.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

oijjj som jeg håber på en dags forlængelse af Dittes og min ferie i Århus og omegn :-)

Hanne ... sagde ...

Det gør jeg dælme osse, Anne :-)

Margith sagde ...

Hej Hanne!
Jeg håber også jeg får tid til et Helgenæs besøg.

Hanne ... sagde ...

DET gør du, Margith :-)