søndag den 13. juni 2010

Stof til Mrs. Hyacinth


Ind i mellem opgave-retning, konferering af karakterer og forberedelse til næste omgang i censor-ringen, klemte husbonden og jeg en ordentlig gang genbrugs-shopping ind i lørdags.

Jeg fandt GULD på et af vores favorit- forårs-loppemarkeder. Der var nærmest bjerge af kollektionsprøver fra Sanderson -jeg tror, de havde overtaget resterne fra en gammel møbelpolstrer - og til ganske rimelige priser, så jeg slæbte hjem.

Nogle af stykkerne har jeg stærkt mistænkt for at være fra 50erne, for farvesætningen er meget anderledes end i Sandersons nyere kollektioner. De MÅ simpelthen være tiltænkt alle verdens Mrs. Hyacinther og jeg synes, de er forrygende. Jeg er klar til at sy en stak af dem sammen, så jeg kan få en slags Coat of many colours, for hold da op, hvor bli´r man glad i låget af at se på dem.

4 kommentarer:

Miss.Møllebo sagde ...

det er da skønt, jeg kan godt lide pastelfarverne, held og lykke med projekterne.

Margith sagde ...

Ja så sidder jeg her med slet skjult misundelse :-)
Tillykke med guldet.

Hanne sagde ...

Jeg glæder mig til at se hvad du laver ud af blomsterfloret.
Jeg har kassevis stående, men kan i den grad overvældes af blomsterrigdommen, så jeg aldrig får lavet noget ud af stoffet.

Hanne ... sagde ...

Tak, Miss Møllebo, farverne er rigtig dejlige og lidt specielle.

Og der var BUNKER Margith og mange tak ;-)

Jeg kan totalt følge dig Hanne, Man kan blive blomster-blind, men jeg vil gøre et kvalifoceret forsøg på at få blomsterne omsat :-)