lørdag den 5. februar 2011

Helgenkåring


Helgenkåringer ser vi ikke meget til her på vores breddegrader, men i dag er det på sin plads, thi marketingsassistenten har just færdiggjort denne tour de force udi korsstingsbroderi.

Det har taget i omegnen af 5 måneder på hver eneste hotelovernatning, hvilket i hendes tilfælde faktisk er en del, under hvert eneste Barnaby-afsnit plus det løse at nå frem til dette masterpiece af en motorcykel.

Der er et hav af forskellige grå nuancer på motoren, og da den kommende ejermand er meget nøjeregnende med at det færdige broderi skal være "rigtigt",  er der blevet talt og talt for at få stingene til at finde deres rette plads.

Hvem, tænker du så nok, hvem kan dog finde på at ønske sig en gul Harley Davidson motorcykel i korsstingsbroderi?
Det kan Anton hjælpedreng, og han har besluttet, at også Harleyen skal sidde på et tæppe "Så har jeg jo to tæpper" sagde han med et indsmigrende kæmpegrin

Tæppets syerske kaster sig om et øjeblik i bilen for at køre over og hente trofæet, så hun kan have tæppet klar til den unge mands fødsesldag i april.

... og da marketingsassitentens ældste søn er lige så vild med Vespaer, som hans lillebror er med Harley Davidsoner, ja så ligger der en rød Vespa klar i broderiposen og venter på at første sting bliver taget!

6 kommentarer:

Kate sagde ...

respekt herfra... sikke et flot stykke arbejde - jeg kan ikke tro, at det kan blive bedre...
god lørdag fra et stormomsust sy'sjælland

Villa Ko sagde ...

Flot job :-) Glæder mig til at se tæppet, som garanteret bliver ligeså flot.
Jette / Villa Ko

Anne Dorthe Veise sagde ...

Hej
Skønt billede. Kig forbi min blog, jeg har en award til dig.
Miss AD

Hanne ... sagde ...

Hun har stor tålmodighed, hende marketingsassistenten, Kate.

Ja Villa Ko, ungersvenden har bedt om gult, sort, blåt og lidt grønt på tæppet. Nu må vi se hvad lageret indeholder :-)

Tak, Anne Dorthe - jeg kikker forbi.

Bloggen sagde ...

RESPEKT !!!
fra en der elsker at brodere korssting...

Anonym sagde ...

Hej :)
Har du en opskrift på denne lækre motorcykel?? :)
I så fald må den gerne sendes til min mail louiselorentsen@hotmail.com :)