onsdag den 23. november 2011

Jeg har hjemme i taske-land


... i dag!
I forgårs hørte jeg hjemme i pude-land og i morgen bor jeg i te-hætteland, men på lørdag så står jeg på Trapholts Julemarked og jeg glæder mig :-)

I år skal jeg stå i et dejligt hjørne i Ovenlys-salen og lige ved siden af Jenny, som laver så smukke, enkle og moderne smykker

Hvis du har tid og lyst, så kik forbi.
Julemarkedet på Trapholt er i en klasse for sig og udstillerlisten er dejlig lang og varieret - og så er der gratis adgang til museet hele week-enden :-)

3 kommentarer:

Hanne sagde ...

God tur til tehætteland.
Jeg skal til putte i poser og prismærke-land:))))

lis sagde ...

Nydeligt billede,gode farver til tasken - jeg synes iøvrigt ikke at jeg kan se den sammenstyrtede stofbunke liggende på gulvet hvor jeg efterlod den forleden.... rigtigt god tur til Trapholt

Hanne ... sagde ...

... og som du har gjort det godt i poser-og prismærkeland, Hanne.

Næh, nej Lis, den sammenstyrtede stofbunke blev sorteret og reetableret allerede lørdag aften!