onsdag den 9. november 2011

Timet og tilrettelagt




En dag hvor jeg surfede lystigt på Etsy, faldt jeg over My bearded pigeon, som laver håndtrykte tekstiler med de mest vidunderlige udsnit af gamle kort på og syer dem op som puder.

2 puder med et Europakort fra før 1.verdenskrigs og et noget nyere kort over vores elskede London blev fluks bestilt. Tanken var, at bruge dem som julegaver til min kort- og atlas-elskende søn, for jeg regnede med, at det ville tage en evighed at få dem hjem fra Australien. 

Aber nein -  i mandags, på sønnens fødselsdag ankom pudebetrækkene. Han blev så glad for dem og de indtager nu hæderspladsen på hans seng.

Kvaliteten af trykket og syningen er i top, og jeg er svært fristet til at bestille et par kort-puder til sofaen, når Cath er kommet hjem fra ferie og har opdateret sin Etsy-shop.

4 kommentarer:

lis sagde ...

Wuav, de er da for cool de puder, absolut welt-klasse. Godt at sønnen blev glad

Hanne ... sagde ...

Det synes jeg også, Lis :-)

Hanne sagde ...

Kort og godt:
Nøj hvor er de lækre.

Hanne ... sagde ...

Jeg vidste bare, at de måtte hjem til Harlev, så såre jeg så dem på etsy, Hanne.