torsdag den 3. november 2011

Turbo-ugen lakker mod enden


... og det gør ikke det fjerneste.
Den har været fyldt med kursus, aftenundervisning, tandlægebesøg og en masse køren og jeg har haft alt for lidt plads til at puste ud.

Billedet af bånd-stjernerne kan jeg ikke huske, hvor jeg har hapset - hvis det tilhører dig, som læser med, så smid mig en mail, så skal du straks blive krediteret.
Under alle omstændigheder måtte de godt bo hos mig, for de er julede på den vinterlige måde og det kan jeg rigtig godt lide.

4 kommentarer:

Margith sagde ...

Superfine bånd-stjerner.

Marianne sagde ...

Så er det jo godt weekenden er lige om hjørnet - supersøde stjerner på billedet!

God weekend når du er kommet susende til den:-)

KirstenK sagde ...

De er sg da superfede de der båndstjerner...god weekend til dig!

Hanne ... sagde ...

Nemlig, Margith - jeg tror vi er ude i noget japaneri.

Det gjorde SÅ godt, da week-enden kom, Marianne.

... og hvis jeg kunne gennemskue de stjerne ville jeg fluks lave en 7-10 stykker, Kirsten K.