mandag den 17. september 2012

Så er der fyldt op


Dagens høst fra min lange reserveringsliste på biblioteket, og hvor er det dejligt, for jeg har ventet længe påat kunne smide nogle af dem i cd-afspilleren.
Den første ryger i lige om lidt, og kan så akkompagnere mig, mens jeg syr de tasker, jeg klippede i går.

Jeg ved godt, at man kan downloade lydbøger og få dem på mp3, så man ikke behøver vente på dem, men så længe jeg "kun" har CD-afspiller på systuen, så hjælper det jo ikke.
Lidt maskinstormer er man vel altid :-)

2 kommentarer:

dqpage sagde ...

jeg låner også på biblio, selvom jeg har alle muligheder for at downloade. ;o)
det er lissom lidt 'nemmere'.
god læselyst
hilsen Mona

Hanne ... sagde ...

Tusind tak,monaelisabeth - og når man kommer og henter sine ting på sit lokale bibliotek, viser man, at det ikke er ligegyldigt med om det er der eller ej, hvilket er nok så vigtigt i disse sparetider.