torsdag den 13. september 2012

Som i Damernes Magsin...


... eller i Hjørnet, som det hed i Vejle, skal metervarerne på Sensommer- og Oprydningssalget måles af med en rigtig meterpind - eller rettere halvmeter-pind.

Det er selvfølgelig min fingersnilde far, som har omdannet en gammel liste til to handy målepinde - med 25 cm. markering på midten!
Vi håber pindene bliver luftet flittigt næste lørdag, og jeg har smugtrænet lidt, så jeg ikke ser alt for Frk. Jørgensen-agtig ud, når jeg står med rullerne og svinger pinden :-)

... og græsplænen er just blevet slået, så den er kort og klar til teltopslagning.

4 kommentarer:

Bea sagde ...

Du forbereder godt og grundig,
det må bare bli en fest å få være kunde på markedsdagen din! Lykke til med videre arbeide og med selve dagen!
:)Beate

Hanne ... sagde ...

Tusind tak, Bea vi glæder os kan du tro :-)

Eva sagde ...

Det bliver vist et spændende marked, hvor der er tænkt på detaljerne.
I dag har jeg planer om at indtage eftermiddagskaffen på Kvindemuseet, og jeg håber at se spændende broderier.....

Hanne ... sagde ...

Vi gør hvad vi kan, Eva og god fornøjelse på Kvindemuseet, det er er rigtig fin udstilling.