mandag den 17. juni 2013

... nu i Kirgisistan



Jeg har en god veninde, der er ansat i Folkekirkens Nødhjælp som Genbrugs-konsulent og i den forbindelse har hun været i Kirgisistan - og se lige hvad der fulgte hende på turen - en Tulipaner og tomater-notesbog!

Hun står ved et tæppe som er håndquiltet med store fine sting og der er egen dyrket uld i som mellemfyld!

Jeg gad så godt have været med på den tur og glæder mig til at høre Birgits beretning. Hun har rejst meget og vi har sammen gjort Tunesien tilbage i midt-firserne, og det var ikke kedeligt! 
Birgit er en kvinde, som ser og lægger mærke til alt det, som andre overser og derfor glæder jeg mig virkelig til at høre hendes rejseberetning fra turen ind på de store stepper.

2 kommentarer:

lis sagde ...

Nice, Tulipaner og Tomater is gone global

Hanne ... sagde ...

Jeps, nu mangler vi bare Australien ;-)