fredag den 16. august 2013

Hvad der kan ske, når blommehøsten bare tegner for godt

 

KNÆK - sagde det, og så lå den største gren på vores gamle blommetræ på jorden.

PIV - siger jeg, for der var godt nok mange blommer på den gren, men at dømme efter brudsteddet, så var den grens dage vist talte.

HURRA - tænker jeg, for der sidder stadig mange blommer og venter på at blive modne. 
Når det sker, kommer jeg ilende med min stige og min spand og plukker af hjertens lyst - og så spiser jeg mig en mindre mavepine til i søde, bløde, orangerøde blommer.

2 kommentarer:

Lykke Thomsen sagde ...

Øv hvor ærgerligt, men du får da nogle blommer, vores gode blommetræ, er gået ud her i vinter.

Hanne ... sagde ...

Det er det sidste blommetræ vi har tilbage Garnløkken, så det bliver holdt godt øje med.