onsdag den 31. marts 2010

Jeg elsker service...

... faktisk kan god service få mig til at glemme alt om pris og køre det halve af landet igennem, uanset om jeg måske kan få samme vare tættere på.

Vi bor tæt på Rosenposten, en af Danmarks allerbedste rosenavlere, som har et kæmpeudbud af roser i alle tænkelige, former, farver og størrelser. Jeg henter mine nyerhvervelser på gartneriet, men de sender også gerne og har en stor Rosenoversigt på hjemmesiden.

I dag har jeg fået min service-forårsmail fra Rosenposten og den  går i al sin enkelhed ud på, at det er NU jeg skal give mine roser første gang krudt eller gødning om man vil. Super-service, for sådan en som mig, der plejer helt at glemme det der gøden eller kommer for sent i gang med det, så der ingen roser kommer.




Så om lidt går jeg ud og gi´r  The Prince her og hans brødre et ordentlig skud gødning og så vil jeg glæde mig til at nyde de dybt, dybt mørkerøde blomster og en næsten lige så dyb, berusende duft til sommer.

Nåh ja, der kommer jo nok også til at stå et par roser eller tre på ønsesedlen :-)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det kender jeg til ! Jeg er villig til at køre langt , samt betale mere, hvis jeg får god, venlig og ikke mindst , kompetent betjening :-)

Hanne ... sagde ...

Kompetent betjening kan gøre hele forskellen, Henriette, så hurra for den... betjeningen altså :-)