tirsdag den 7. februar 2012

Med top på


Der kom en mail fra Pernille, som spurgte, om jeg var interesseret i en kasse med stramajer, som hun ville skille sig af med.
Det var jeg bestemt.

PostDanmark kom med kassen, og Pernille tager så absolut førsteprisen i, hvor meget man kan fylde i en lille flyttekasse uden at den går i stykker!
Der var top på, kan jeg love jer, og da først tapen var skåret over, poppede låget nærmest af af sig selv.
Smilende,nynnende og JAAAH-ende endevendte jeg kassen, som viste sig at indeholde både hjorte, hunde, japanerinder, landskaber, katte og meget mere.
Nogle af dem kommer på taske-klapper og nogle kommer på vores nye sommertiltag, som I nok skal høre mere om, når den tid kommer.

Tak Pernille, fordi du tænkte på mig.
Jeg skal gøre mit bedste for at broderierne kommer til ære og værdighed igen.

7 kommentarer:

Pia sagde ...

Wauw hvor er du bare heldig. Sikke mange muligheder.

pernilles.com sagde ...

Skrev lige en hilsen til dig, men kom til at putte den på dit forrige indlæg. Ville bare sige at, det var da godt kassen ikke "sprak" undervejs :-)) Blir spændende at se hvad der kommer ud af "lapperne". Kh Pernille
PS: Har lige lagt dig på min blogliste.

Mette sagde ...

Hold fest, en skat, Hanne. Ja, det gælder både kassen og den glade giver. Jeg knus elsker det lille fugle broderi på toppen af kransekagen. Glæder mig til at se hvad du får ud af herlighederne. God tirsdag, det er min!

bikra sagde ...

Min barndom, fido i front.Musvitter i hasselnøddehægnet.Mange år senere, min veninde på forretningsrejse i Japan, sammen med sin far.
SOM du ser, en rejse i tid.
Kun lidt misundelig.

Helle D sagde ...

NØØØØJ....HVILKEN SKATTEKISTE!!! Jeg x'er fingre for en temmelig firkantet og simpel "RYGSÆK" med en KAT på og lidt neon!

Jeg vil gerne slå et slag for "rygsække" i dit sortiment Hanne - har ofte brug for noget, der kan sidde på begge skuldre...Fandt nogle temmelig firkantede på Etsy - i dine kyndige hænder ville de blive FANTASTISKE! Så jeg drømmervidere....og x'er fingre for at de pludselig popper op! Hej og god weekend fra Helle D

lis sagde ...

Den sorte hund bagved er den også i stramaj ?? Så kender jeg nemlig én der gerne vil have den på en pude.

Hanne ... sagde ...

Ja, det er lige før jeg bliver handlingslammet, Pia.

Tusind tak pernille, det er en sand skattekiste du har overladt mig:-)

Fuglebroderiet er top-dejligt Mette, og jeg skal nok vise resultatet frem.

... og hvilken rejse, bikra.

Jamen selvfølge lig er du med på katte-banen Helle D - og jeg skal gå i tænkeboks med rygsækkene - god ide.

DET tviler jeg ikke på du gør, Lis, men Hera er trods sit nu-har-du-igen-smidt-mig-ned-af-sofaen-kropssprog spillevende :-)