lørdag den 14. april 2012

Nye tilførsler til knappeafdelingen


I søndags var der Loppemarked i Mølleparken for første gang i år og jeg var på pletten.

Der var ikke meget der fristede mig, udover en bod med sirligt indpakkede knapper. Jeg tog for mig af retterne og gik efter megen diskuteren med mig selv hjem med ni poser smukke retro-knapper.
Sælgerne fortalte, at hun havde købt restlageret fra en nedlagt knappefabrik i København - og at dagens udvalg var de sidste rester.
Godt jeg kom forbi i tide :-)

7 kommentarer:

M sagde ...

...ååååh, Hanne. Det er fristelser af den gode slags!

Hanne ... sagde ...

... og der var mange flere, Mette, mange flere.

Maj sagde ...

Hvor er de bare fine!
Der skulle jeg da have været ;o).

Majken Hammer sagde ...

Der var du rigtig heldig - smukke knapper :)

Hanne ... sagde ...

Det skulle du, Maj, ingen tvivl om det.

... og jeg begynder at bruge af allerede i dag, Majken.

Anja sagde ...

Hvor dejligt at se mine knapper her! Og tak for dine søde ord. Jeg kan fortælle at knapperne vender tilbage til Mølleparken d. 13 maj, og de tager mig med og virkelig mange gamle smukke bæltespænder som jeg lige har fået foræret....

Hanne ... sagde ...

Det var så lidt, Anja, jeg råber det ud på bloggen:-)