onsdag den 30. maj 2012

Hvis nu....


... man boede i et STORT hus, så ville man omgående gå i gang med at lave sig sådan en trappe.

... og hvis nu trappen skulle afspejle de mennesker, som bor i huset, så ville vi give Kongens faldPræsten i Vejlbye og Mørkets Hjerte  deres egne trappetrin, og både Catcher in the Rye og Grapes of Wrath ville være selvskrevne til det samme.
Faktisk tror jeg, vi ville kunne lave en laaang trappe med yndlingsbogtrin :-)

Her er der mange flere fantastiske trapper og andet skønt fra den store recycle-verden.

5 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Den er helt fantastisk den trappe. Desværre bor jeg i et et-plans hus, så jeg må nøjes med at drømme.

Moster Pips sagde ...

Hvor ville det være fedt at gå HELE vejen op til 3.sal og læse bogtitler.
Måske en dag....

KirstenK sagde ...

Uha, hvis jeg skulle have en sådan trappe ville den blive meget lang...

Hanne ... sagde ...

... og man må drømme alt det man vil, Lisbeth.


Måske en dag, Moster Pips, og sikke en dag.

...osse mig, KirstenK.

ea-o sagde ...

Det er en helt fantastisk trappe - og nogle fantastiske bøger. Jeg vil straks gå ud og erhverve mig et lille antikvariat på første sal i en gammel bygning, så jeg kan få lavet sådan nogle trin :-)