fredag den 18. maj 2012

Stramaj i støbeskeen

 
Når man har mange års erfaring med at gå vagt ved skriftlig eksamen, så ved man, at det er af allerstørste vigtighed at have noget at beskræftige hænderne med, hvis man skal holde sig vågen.
Jeg har tidligere både hæklet og broderet, mens jeg gik op og ned mellem de bøjede hoveder, til stor undren for både kursister og kolleger.
I år bliver det min gode ven stramajen, der skal ledsage mig på verdens kedeligste tjans, og jeg tror at billedet her kommer til at blive inspiration for min leg med farver og garn. Jeg kan simplethen ikke huske, hvor det stammer fra, men det er et billede lavet af genbrugstræ og det måtte gerne hænge på min væg!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

unikarina sagde ...

Smuk inspiration til stramaj... Glæder mig til at se din fortolkning...

Hanne ... sagde ...

Jo mere jeg ser på billedet, Karina jo gladere bli´r jeg for det - og nålen er sat i stramajen.

Pernille sagde ...

Skøn inspiration. Det kan da kun give et godt resultat :)