mandag den 23. juli 2012

Onsdagsvarsel


Første Sommersalgsdag bød på to regnbyger, den ene værre end den anden.
Anden Sommersalgsdag havde en enkelt og mere beskeden regnbyge at vise frem, og når jeg ser på vejrudsigten for tredje Sommersalgsdag, så tror jeg skisme, at den bli´r bygefri.
Det er der ikke nogen som helst, der skal høre et eneste ondt ord for, thi vi trænger til at blive strøget med håret og på kinden og at få sol på både næsetip og maveskind.

Chefen og marketingsassistenten triller ud af sengen kl 6 onsdag morgen, og når vi har drukket en kop morgente, så stiller vi op i haven - og chefen har friske varer med fra systuen.

2 kommentarer:

Hanne sagde ...

Jeg påtænker at indtage arenaen med kaffekurv, strik og tæppe.
Paraplyen og røjserne får lov at holde fri;)
Vi ses

Hanne ... sagde ...

Åh, hvor jeg glæder mig til din ankomst, Hanne :-)