tirsdag den 3. juli 2012

Svensk Retro - nu i danske kiosker


Hvis du har hang til svensk 50´er porcelæn og den slags retro-dejligheder, så kan jeg kun anbefale det svenske magasin Hus&Hem Retro.
Det er spækket med skønne billeder og reportager fra butikker og samlere, som jeg føler mig voldsomt beslægtet med. Dertil kommer, at deres artikler om fx Picknick fra Rørstrand er gennemarbejdede og ikke det mindste damebladsagtige, så jeg bliver faktisk klogere af at læse dem, og det kan jeg skisme lide.

... og nu kan det også købes i kiosker og stormagasiner i Danmark.
I Aarhus er det selvfølgelig Salling, som sælger det, for deres kiosk er absolut byens mest velassorterede, hvad magasiner angår, og så ser det ud til, at det også kan fås i Storcenter Nord - af alle steder :-)

Mit eksemplar kommer med posten en af dagene, og jeg glæder mig til at synke dybt ned i flugtstolen, mens jeg læser mig igennem det.

Ingen kommentarer: