mandag den 16. juli 2012

Så vidt, så godt


Lørdag startede med regn, men den stilnede heldigvis af. Vi besluttede os for at stille op med bløde sager under åben himmel, og hvis det skulle blive nødvendigt, måtte vi så løbe dem i ly i teltet.
Det blev nødvendigt!


Min handy-svoger og hjælpedrengen havde i fællesskab lavet denne  palle-ø, som fungerede perfekt som fremskudt base for fx bambusstolen med Sandersonpuderne.


...og kom styrtregnen, og vi spurtede alle mand rundt og reddede det bløde i ly - og så så haven knapt så festlig ud.


Men hvad gør det, når man samtidig får besøg af to charmerende småpiger i gummistøvler og godt humør.
Selma og Solbjørg tog os alle med storm og i løbet af nul komma fem, havde vi banket en lille regnvejrsfest sammen i teltet med Katrines vidunderlige cup-cakes tilsat lyse, lette og spørgelystne pigestemmer.

Vi er klar igen i haven i Kongsgaarde på onsdag, come rain or come shine :-)

12 kommentarer:

Louise sagde ...

hvor ser det fint ud... og super hyggeligt med loppe hygge regnvejrs kage...ha en dejlig dag

Margith sagde ...

Hvis alt går planmæssigt kommer jeg og besigtiger herlighederne på onsdag :-)

Hanne ... sagde ...

Tusind tak, Louise, vi er eksperter i at få det bedste ud af en god dansk regnvejrssommerdag :-)

Det glæder jeg mig til, Margith.

Pernille sagde ...

Sådan en palleø er genial. Det ser supergodt ud og præsentationen er i højsædet.

Jeg krydser fingre for tørvejr, det er alligevel sjovest :)

Hanne ... sagde ...

Jamen, jeg er hlet enig, Pernille og jeg tror, at palle-øen er kommet for at blive - og fingerkrydsning modtages med tak :-)

Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Det ser da bare SÅ hyggeligt ud og fedt at "lidt" regn ikke kunne slå jer ud.
K.h.
Christina

Hanne ... sagde ...

Det var også hyggeligt, Christina og regnvejr skal jo til og teltet er nyt og tæt, så det går alt sammen :-)

Helle D sagde ...

Åh jeg ville ønske, jeg kunne komme...men desværre blev det til en tidlig sommerferie i år... Jeg krydser også for solskin!

Pernille sagde ...

Jeg er hel vild med alle tingene på første billede! Er der noget til overs og er det noget du vil sælge? :)

Præsentationen er da virkelig i top! Det var ærgeligt med regnen, men godt i nåede at redde de bløde ting

Klem Pernille - pescno.blogspot.com

Hanne ... sagde ...

Ærgerligt, Helle D, men så ses vi bare en anden god gang, ikk´?

Der er faktisk en hel del fra det første billede, som endnu ikke er solgt, Pernille, så du skal være velkommen til at komme forbi på onsdag til sidste omgang Sommersalg for denne gang.

Helle D sagde ...

Det gør vi helt sikkert Hanne - jeg håber stadig på en rygsæk-agtig sag....men en lille taske kan også gøre det....

Hanne ... sagde ...

Du skal få rygsæk, skal du, Helle D :-)