tirsdag den 8. januar 2013

Nyt år - nyt betræk på strygebrædtet


Retro-stoffet her er som skabt til strygebrædts-betræk, også selv om jeg hverken går med pynteforklæde eller nydeligt sat frisure..
Bundfarven er svagt mintgrøn, som den gang i firserne, da vi også iførte os laksefarvede jakker og lysegule lambswool-bluser - og det tror jeg så ikke, jeg kommer til at gøre igen!
Katrine fik i øvrigt jule-gavegrydelapper i samme stof, så hun ikke brænder fingrene, når hun svinger cup-cake-pladerne ind og ud af ovnen.

Nu er systuen ved at være 2013-klar og så skal chefen bare have personalet til at komme mentalt hjem fra  juleferie, så der kan komme gang i produktionen igen.

PS:  Chrome sørgede for, at der kom billede på dette indlæg!

4 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

:-) Godt det virkede... Og vent nu bare at se med den lysegule lambswool og laksefarvet jakke - ha ha ha (jeg har før FORSVORET! lignende :-))

Lene sagde ...

man bliver da i godt humør af at kigge på de flittige husmødre, mens man selv er lidt flittig :-)

Pia sagde ...

Skønt stof - hvor er det fra?

Hanne ... sagde ...

Man kan af og til komme til at æde sine ord i sig igen,Anne-Mette, men jeg tvivler godt nok på den der laksefarvede!

Præcis, Lene og det er da ikke det værste der kan ske.

Det er Riley Blake, der har lavet det og jeg har købt det i Stof og Stuff i Aarhus, men de har også netbutik, Pia.