fredag den 12. februar 2010

Puddel og basset i farver

Vi broderer stramaj-hunde, og de stammer alle fra denne serie fra det hæderkronede broderifirma DMC.



Fine hunde med nydelige, let-støvede baggrundsfarver, som gør broderierne noget blodfattige...


... og sådan ser de ud i Tulipaner og tomaters udgave med baggrunde i stærke og klare farver. Pudlen bliver noget mere interessant på fløjlsrød baggrund end på den oprindelige overodentlig lysegule, for slet ikke at tale om Jack Russel-terrieren.

Hundene dukker op lige nu, fordi vi i marts sætter fokus på hunde og katte i vores tema-bestemte kategori på hjemmesiden. Hunde/katte-genbrugsbroderi-bunken er ganske stor, men vi trænger til at supplere med nogle broderier med knald på farverne og det er så dem I ser her.

5 kommentarer:

Margith sagde ...

Hvor er den brune Labrador????

Hanne ... sagde ...

Jeg ved det ikke, Margith.
Monstro de ikke er i så høj kurs i DMCs franske hjemland ;-)

et cetera sagde ...

Uuuh, jeg glæder mig til min Jack Russell-taske :-) - og så har du iøvrigt helt ret i, at hundebasserne vinder betragteligt ved kontrasterende baggrunde :-)

mette b sagde ...

De er bare skønne!
Jeg får så megen opmærksomhed, når jeg lufter min pindsvinetaske (ca. hver dag).

Knus fra
Mette

Hanne ... sagde ...

Det kan jeg godt forstå etcetera :-)
Hvor dejligt at både du og dem du møder kan lide pindsvinetasken, metteb.