lørdag den 4. juni 2011

Loppemarkedernes loppemarked 1

Chefen, marketingsassistenten, niecen og svogeren stod i morges klar under en skyfri, solbeskinnet, sommerhimmel.
Vi ventede og ventede, og da døren blev åbnet, forcerede vi trappen til det, som skulle vise sig at være det bedste loppemarked i umindelige tider.

... og lad det være sagt med det samme: Det var godt at svogeren og den rigtig store bil var med :-)


Vi fandt en gul Palet-vase og 2 blå-turkise, tyske vaser, som alle ser ud som om, de er skabt til at bo på den turkise bænk,


...  2 forskellige, men dog alligevel meget ens gule kander,


... og 2 forskellige, men dog alligvel meget ens støbejernsgryder.

Alt er i fineste stand uden hakker, ridser og indgroet stegesnask og så bilen er slet ikke tømt endnu :-)

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nøøjjh - det har I bestemt gjort meget godt. Jeg var også på loppe i formiddags, men fandt intet og priserne var generelt for høje. Øv - øv. Dejligt at høre I havde god vind.

Hanne sagde ...

Whiiii hvor er det fine ting.
Lige noget der kan sætte musthave-tanker i svingninger i mit lille hoved:))

Over40 sagde ...

Lucky girl!!!

Tinitten sagde ...

Hejsa

Kom lige forbi. Sikke skønne emner og ting du berører på denne blog. Jeg kommer forbi igen:-)

Og lækre Loppefund:-)

Solskinshilsen Tine - Tinitten

Bea sagde ...

Blått gull, turkist gull og gult gull! Det blir et deilig sommermarked:)eller? -om jeg bare var litt nærmere...
Ha en fin kveld.
Beate

Pernille sagde ...

Det ser super lækkert ud. Herhjemme er gul og turkis højt på listen over lækre sommerfarver! Generelt har du en meget dejlig blog, den vil jeg glæde mig til at følge fremover :) God søndag! MVH Pernille - pescno.blogspot.com

Hanne ... sagde ...

Jeg kan love dig, Marianne at det er rigtig længe siden, jeg gjorde så mange kup, på så kort tid - og bedre held næste gang :-)

Ja ikke, Hanne ?

Nemlig, S for sol :-)

Du er hjertelig velkommen ombord, Tinitten.

Det bliver et fantastisk Sommersalg, Bea - ærgerligt du bor så langt væk :-)

... og der er gul-turkis-blå Sommersalgsopstillinger i tanker, Pernille - og ogås velkommen til til dig :-)

Margith sagde ...

Paletvasen for pokker Hanne, den var fin :-)

Hanne ... sagde ...

DET var den, Margith og jeg måtte også til foret, for at få den med hjem ;-)