fredag den 26. august 2011

De gullige - og lidt grønt.

Da jeg viste stakken af retrosengtøj, som skulle med på Loppemarked i Aarhus, lovede jeg, at det der ikke blev solgt, ville komme til salg her på bloggen - og vi starter med de gullige.

Alt stoffet er vasket og fri for huller, pletter og møre hjørner, så der er ingen spild og de er lige til at bruge.
Stofstykkernes størrelse ses på manillamærket på de respektive billeder - prisen står under hvert billede.

Her gælder først til mølle-princippet, og er du købelysten så læg en kommentar med besked om hvilket stykke, du gerne vil have fingre i.
Hvis du vil have stoffet sendt som pakke, så skriv også det - ellers ryger det afsted som brev.


Stykke 1 - 50,- kr.
RESERVERET


Stykke 2 - 40,- kr.
RESERVERET


Stykke 3 - 20,- kr.
RESERVERET


Stykke 4 - 45,- kr.
RESERVERET


Stykke 5 - 40,- kr.
RESERVERET


Stykke 6 - 90,- kr.
RESERVERET

10 kommentarer:

Hanne sagde ...

Er nr.6´cirkler HanneP-gule, så vil jeg gerne købe det;)))

Hanne ... sagde ...

Det bliver lagt fra, så kan HanneP lige tjekke om den gule farve en ok :-)

Hanne sagde ...

Du er sød ;))

Ida sagde ...

Jeg vil gerne købe styk 2, 4 og 5 :-)

Hanne ... sagde ...

Det er dine, Ida.
Mail mig din adresse, så kommer de med posten :-)

Marianne sagde ...

Ville lige høre om de blå og røde er solgt - kan nemlig ikke se indlægget?

Hanne ... sagde ...

Nope - det var en smutter, de kommer på i morgen, Marianne.

Gunn sagde ...

Hei, kan jeg få kjøpe nr 3? Hvis du vil sende til Norge?

Mvh Gunn

Hanne ... sagde ...

Det kan du Gunn, men tjek lige portoen til Norge, først, den plejer at være temmelig dyr, ca. 100,-kr.
Send mig en mail på hanne@tulipanerogtomater.dk, hvis du stadig er interesseret.

Miss Alsing aka Trunte sagde ...

Hej Hanne :o)

Er helt ny her på din blog, så undskyld hvis jeg har overset noget...men er alle stofstykkerne solgt??

Kh. Trine