fredag den 9. maj 2014

... men så kom der en operation i vejen !




Sidste år var jeg hjælpepige ved Garnudsalgs Åbent Hus, og det skulle jeg også have været i år. Vi havde en fest og vi var trætte som havnearbejdere, da vi nåede fyraften.
Desværre ligger jeg i sofaen med et ømt og nyopereret venstre knæ, så jeg må nøjes med at ærgre mig over den elendige timing og glæde mig til at få en up-date om slagets gang fra den andre flittige hjælpepiger.

Pyt, et velfungerende knæ, har længe stået øverst på ønskelisten, så jeg venter gerne med at bese de nye lokaler til jeg igen kan smække rumpetten i førersædet og kører lige op til afkørsel 28 og lidt til højre. 
Lad det gerne gå lidt tjept med den der knæ-heling :-)

6 kommentarer:

Helle Marqvertsen sagde ...

God bedring og heldigvis kan du jo godt sy og strikke med nyopereret knæ
Kh Helle

Hanne ... sagde ...

Tak, Helle, jeg strikker på livet løs.

Eva sagde ...

God bedring. Jeg kommer vist heller ikke lige til Gug i denne omgang. Selvom jeg gerne ville.

Hanne ... sagde ...

Tak, Eva - så har vi noget til gode :-)

Pernille sagde ...

De bedste ønsker om knæ-heling :)

Hanne ... sagde ...

... det går den rigtige vej, Pernille.