lørdag den 30. august 2008

Sommerens sidste week-end

Sommeren siger farvel med maner med høj sol og blå himmel. Haven lokker og måske skal hængekøj-en i brug for sidste gang i år.

Billedet er ikke mit eget, men derimod min søsters, som er fotografen bag billederne på Tulipaner og tomaters hjemmeside, men jeg synes det passer så fint til at runde sommeren af med.

Tæppet og puderne er af eget fabrikat og på tæppet ses en sjældenhed, nemlig en ex-klokkestreng med akvariefisk på ! Se når jeg møder såden en sag, så hiver jeg pungen op, for den skal med hjem, næsten uanset prisen. Tæppet er i øvrigt med uld-fyld i stedet for polyester-fyld, så det er så lunt og lækkert, som man bare....

Nå, vejret har nærmest bestemt, at der skal ryddes op i annekset i dag, thi sagerne skal jo UD før man kan rydde op !

Ingen kommentarer: