lørdag den 21. november 2009

På benene igen...



... og godt det samme - og så ikke mere snak om den influenza her på kanalen, selv om hjælpepigerne nu er ramt :-(

Symaskinerne er blevet rørt og hvilken lise igen at se færdige sager, og ikke kun bunker med halvfabrikata.

Nu er det jo Trapholt det gælder næste week-end, så jeg har fundet et par broderier med syd-og sønderjyske motiver frem, som fx Dybbøl Mølle på tasken til højre og så er der en pc-taske under opsejling med Koldinghus på klappen.

Åh, som jeg glæder mig til at komme ud i landet, på de julemarkeder vi har arbejdet os hen imod i maaange måneder. Jeg sætter en slutspurt ind for at få indhentet denne dælens uge i sotteseng og så må det gå som det kan, men tomhændede, det kommer vi ikke :-)

7 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det var dejligt at høre !

Margith sagde ...

Godt at høre Hanne :-)

Hanne sagde ...

Godt at du atter er inde i kampen.
Hvis vi havde kilometertæller på symaskinerne ligenu,ville vi helt sikkert kunne sætte nye rekorder.
God arbejdslyst og god solskinslørdag.

Hanne ... sagde ...

Tak, de damer, Margith og Losarinas mor

Enig, Hanne, her ræses :-)

KirstenK sagde ...

Godt du er ovensengs...ræs nu ikke så meget at det senere giver bawslaw...

et cetera sagde ...

Nej, det havde jeg nu heller ikke regnet med - at I kom tomhændede ... Uha, som de er skønne, taskeparret dér! - og godt at høre, at du er "oven vande" igen :-)

Hanne ... sagde ...

Jeg prøver KirstenK, og hvis jeg ikke husker at hvile mig, så får jeg en lige i lungerne... af kroppen altså :-)

Jeg er ovenvande, etcetera, heldigvis :-)