torsdag den 26. september 2013

Bjørn på bordet

En lille stak Bjørn Wiinblad duge må vige pladsen for andre gode sager.
Har du lyst til at dække bordet med Bjørns eksotiske streger så læg en besked med oplysning om, hvilken dug du begærer.
Så vender jeg tilbage med en mail.


Dug 1
Rund bomuldsdug, 176 cm i diameter, næppe brugt, klare brune farver.
75,- kr.
SOLGT


Dug 2
Bomuldsdug, 140x240, vasket, brugt og med lidt blegede farver i brunt og lyserødt.
50,- kr.
SOLGT

Dug 3
Bomuldsdug, 150x190, næppe brugt og med flotte, klare farver i brunt og lyserødt.
100,- kr.
SOLGT


Dug 3
Bomuldsdug, 118x260, brugt, nyvasket og med klare, flotte blå-turkise-grønne farver.
100,- kr.
SOLGT

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej. Jeg vil gerne købe de to nummer 3-ere, altså de to sidste :-)
Min mail er thf@vip.cybercity.dk
Hilsen Jette

Hanne ... sagde ...

Hej Jette - ups 2 treere. Desværre er den blå treer allerede solgt, men den lyse teer er hermed din. Jeg mailer dig senere.

Helle Malene sagde ...

Hej
Jeg vil gerne købe nr. 2
MVH
hellemalene@live.dk

Hanne ... sagde ...

Herligt Helle Malene.

Anonym sagde ...

Hej hej

Jeg vil gerne købe den runde.
Min mail er: karenb_rimsoe@live.dk

Vh Karen Bente

Hanne ... sagde ...

Perfekt Karen Bente - mailen kommer senere:-)