lørdag den 7. september 2013

Dejlig lørdag under opsejling



 Margith holder Loppemarked i dag og mit Sommersalgstelt er udlånt til lejligheden, så lopperne uanset vejret kan stå i tørvejr.
Faktisk er det vist den ganske familie, som er gået sammen om at holde loppemarked, for Margiths mor står for kage-afdelingen og jeg har hørt rygter om, at resten af familien også har bidraget med gode loppe-sager.

Min mand og hans kamera skal køres til  Gjern, for at se på Veteranlastbiler, og når han er sat af, kører jeg videre op til Margith.

5 kommentarer:

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

... Og jeg tager til Velling i en uge for at flette pil og blive smukt vartet op.
Det er i grunden også ok.
Kh. Lene.

Ole Ryolf sagde ...

Du kunne da ikke være i tvivl om, at vejret ville blive flot netop i dag?

Hanne ... sagde ...

God fornøjelse, Frøken Larsen.

Nej da, Ole :-)

Per Ryolf sagde ...

Tak lift til Gjern. Lidt billeder for at bevise, at jeg var der: http://www.flickr.com/photos/perryolf/sets/72157635419707233/

Hanne ... sagde ...

Jeg klikker straks, kære husbond :-)