torsdag den 12. september 2013

Luft må der til...

... så nu rydder jeg op og sætter stof, duge og andet godt til salg her på bloggen i løbet af den næste uges tid.


Viskestykke med vævet blomsterbort, bomuld, næppe brugt.
15.kr.
SOLGT


2 dækkeservietter, 45x31 cm, næppe brugt, hør-kvalitet.
40,- kr.
SOLGT


Dækkeserviet, 39 cm diameter, næppe brugt, hør/bomuld
25,-kr.


 3 stk Sødahl-dækkeservietter med æbler, 42x32 cm,
brugt med et let synligt skjold og 2 små pletter, 60% jute 40% polyester
75,- kr.
SOLGT


Bomuldsstof, 1,45x1,20, næppe brugt,
100,- kr.
SOLGT
I denne omgang er ingen af stofferne vaskede af mig - og jeg tror heller ikke, at  andre har vasket dem. Derfor har jeg brugt betegnelsen Næppe brugt, undtagen på Sødahl-dækkeservietterne.
Her gælder først til mølle-princippet, og er du købelysten så læg en kommentar med besked om hvilket stykke, du gerne vil have fingre i.
Hvis du vil have stoffet sendt som pakke, så skriv også det - ellers ryger det afsted som brev.
Jeg mailer tilbage ang. betaling, så husk en mailadresse :-)

7 kommentarer:

Hanne sagde ...

Det stykke bomuldsstof mit blumen er da lige mig, det vil jeg gerne lægge billet ind på.

Hanne ... sagde ...

Det er hermed dit, Hanne.

Eva sagde ...

Og viskestykket må gerne bo hos mig.
evaviborg@gmail.com

Hanne ... sagde ...

Herligt, Eva :-)

Eva sagde ...

Og nu er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skal gøre mere...... Sender du mail til mig, hvis du vil have min adresse, eller hvad?

Helle D sagde ...

Hej Hanne

Uh overvejede kraftigt de to pink dækkeservietter, da jeg kiggede forbi første gang - nu kan jeg se, at de stadig er til salg, så NU må de da vist videre til mig :-)Jeg vil gerne købe dem. Helle D

Hanne ... sagde ...

Jeg sende en mail i dag, Eva.
De e som skabt til dig, Helle :-)