torsdag den 16. april 2009

- og dog


Jeg kan godt, hvis jeg skal, altså have noget der ligner orden.

Faktisk så har jeg system i tingene, men det er ikke let at opretholde systemet. For hvem har tid - og armkræfter - til at lægge det stykke stof hun hev ud næstnederst i den blå bunke på plads sammen sted....

Jeg sorterer mine stoffer dels efter kvalitet fx Liberty-lavinen, Tricia Guild-bunken osv, dels efter farver. Reoler dækker næsten alle vægge i mit syrum, men der er ikke plads nok !!!! Så der ligger bunker på gulver foran reolerne også, hvilket ikke ligefrem fremme overblikket. Og det er DE bunker der af og til giver lavinefare og styrter.

Her ses min lyserøde hylde og mine Sanderson/engelske-stoffer-hylde og måske er grunden til den relativt fine orden, at der ikke er helt så ofte bud efter lyserødt i min lille biks !

Nederst dukker toppen af min terapi-bunke op og til venstre anes en assorteret "moderne"-bunke.....

Nej, det er ikke materialer jeg mangler. Min drilagtige revisor mener, at jeg kunne producere i 3 år uden at købe nyt ind...... ja, ja Preben, den er god med dig !

5 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Det lyder da til, at der er helt orden i "rodet". Uhm... lækre stoffer og mange timers syning - herligt.

Jeg er iøvrigt - som altid - rigtig glad for den smukke blomstrende taske. Betaling er på vej.

Knus fra engen ;-)

Skribenten sagde ...

Hej der.
Jeg kan godt se at jeg som fritids syerske, har et stykke vej til mængderne af stof, du har liggende, men jeg har dog samme metode som dig. Mit ligger også ordnet efter farve osv. Ordnung muss sein.. :-)

Dejligt at få et kig ind i din verden.

Venlig hilsen
Henriette

Mette sagde ...

...hvad ved Preben om den slags....!? knus Mette

Hanne sagde ...

Når bunkerne crascher opstår de spændende kombinationer som vores ellers så kreative hjerner ikke selv kan regne ud:))

Hanne ... sagde ...

Dejligt at du er glad for den blomstrede taske, Jeannette - knus retur :-)

Min samling er vokset ansseligt gennem tiden, Henriette. På et tidspunkt kunne den være i den øverste del af et to-fløjet vitrineskab.....det var i 1979!

Nemlig Mette, lige nøjagtig.

- og det er derfor vi ikke skal pive over at de styrter, men tage imod de nye muligheder, ikk ?