lørdag den 18. april 2009

6 stk.


Serieproduktion har for mange en grim klang, for det lyder af børnearbejde, usle lønninger og manglende sjæl.

Men jeg er serie-ist bl.a. fordi det sparer tid og fordi jeg så ikke altid har mit klippebord fyldt med stof, fraklip, knapper osv.

Vel, vel vi taler ikke om Henry Fordske serie-dimensioner, men når der ligger fx 6 stk. pc-tasker færdigklippede og syklare, så går det altså rapt med at få dem syet.

Her er den så, den seneste serie pc-tasker. Fotograferet på den trappe som stadig til vores hund store fortrydelse ikke fører nogen steder hen, men som er perfekt til fotosessions.

De 3 nederste tasker er bestillingsopgaver og er derfor solgte, men resten dukker op på hjemmesiden inden længe.

Den allernederste taske bærer Margrethe-puden på klappen, så nu mangler jeg bare at få Anne-Marie-puden under saksen, for Benedikte-puden har jo fået en gennemgribende make-over.

- og så er der det fantastiske H.C. Andersen-broderi på 3. pude fra neden..... det gad jeg godt have et mere af !

4 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Hej der.

Ejjj sikke en god ide. Jeg samler nærmest manisk på gamle broderier, men har snart ikke plads til flere omsyede puder.

Må jeg bruge ideen og lave mig en taske selv?? Det bliver ikke en pc taske for det bruger jeg ikke, men måske en anden slags skuldertaske..

Den havde jeg ikke lige tænkt på.

Mange venlige hilsener
Henriette
http://defemibyen.blogspot.com/

HANNE sagde ...

Hej Hanne
Som altid er det vidunderligt inspirerende at komme forbi din dejlige side. Dine PC-tasker er totalt fede. Min datter skal starte på gymnasiet og der anbefaler de små 10" pcere. Mon ikke der er et marked for den størrelse også....
Hav en dejlig weekend :O)

Hanne ... sagde ...

Hvor er det pænt af dig at spørge Henriette og selvfølgelig må du det.
Skuldertasker er også en rigtig god ide. Jeg laver også nogle, men der er vist ikke nogen på hjemmesiden lige nu... de e rpå vej :-)

Jeg har solgt pc-tasker til gym-elever, så du har helt ret, Hanne, der er et marked der. Jeg solgte på et tidspunkt en taske med LYsEGULE pudler på, til en kommende gym-pige, som jeg er overbevist om må have gjort et stort indtryk på hendes kammerater. !!!!

Skribenten sagde ...

Hej igen Hanne.

Jamen jeg syntes jo ikke at jeg bare kan tage en ide uden at få lov. :-)

Men tusind tak, jeg vil glæde mig til at gå i gang.

God søndag fra
Henriette