mandag den 6. september 2010

Sensommerfarver

Når vi indtager Nørresundby d. 25.9. for at holde Sensommersalg skal der være nye varer en masse.
Nogle af dem bliver lavet med hjemmesidens næste tema, Sensommerbrise, i tankerne og så bliver farverne mere mættede, dybe og rolige.


Som puden her, med et smukt, smukt Haandarbejdets Fremme-træ omkranset af grønt, dyb aubergine og en af mine elskede stoftrykte duge.
Træet stammer fra min Kolding-skat og der er 4 træer mere, som alle flytter ind på puder som denne og dermed kommer til at danne deres egen lille serie.

4 kommentarer:

Lea sagde ...

Det er godtnok et flot træ.

Hanne ... sagde ...

Ja og de andre i serien en lige så skønne, Lea.

Unknown sagde ...

meget smukke farver, jeg får lyst at bestille mere, men nu må jeg vist holde en pause.
Jeg er meget glad for puden og tasken.

Hanne ... sagde ...

Pauser har vi alle brug for, Dorit. Du skal være velkommen tilbag, når pausen er slut :-)