mandag den 23. august 2010

Man skal holde, hvad man lover ...

... så vi holder Eftersommersalg  lørdag d. 25.9.10., kl 13-16 i fælleshuset til bofællesskabet Askebakken på Uldalsvej 2E i Nørresundby.


Sidste års Eftersommersalg var en ubetinget succes, så allerede mens vi hvilede futterne og spiste resterne af kagerne med en lille portvin til, var vi helt enige om, at arrangementet tålte en gentagelse.

Så nu syr jeg masser af de gode, bløde Tulipaner og tomater-sager, mens mine hjælpepiger er travlt beskæftigede med at finde kageopskrifter og i det hele taget tage sig af den praktiske side af sagen - TAK, de damer.

Vi glæder os til at komme ud i landet igen og til at møde jer allesammen, så sæt kryds i kalenderen d. 25.9. og kom en tur til Nørresundby.

4 kommentarer:

unikarina sagde ...

Krydset er sat...

Hanne ... sagde ...

Dejligt, dejligt - jeg glæder mig til vi ses Karina :-)

et cetera sagde ...

Det kan du tro - vi ses! :-)

Hanne ... sagde ...

Åh, som det glæder mig etcetera :-)