onsdag den 2. juli 2008

En lille og en stor

Jep, jeg er i taske-mood, så der fabrikeres en del for tiden.

Her er den samme klokkestreng brugt i hhv. en lille og en stor taske i samme elskede model som de 3 små tasker i det forrige indlæg.

Modellen er superanvendelig og en af de allerførste jeg lavede. Den lille kalder vi cafe-tasken, fordi den lige passer i størrelsen til en bytur. Den store, ja i den flytter man ind, når der står strandture på programmet, for der er rigelig plads til både håndklæde, solbriller, bog, vandflaske og solcreme.

Klokkestrengen - ja den elsker jeg. Det er den 3. eksemplar af slagsen, jeg er i gang med at bruge nu, for den er smuk i farverne, har et dejligt motiv og er lidt af en kamæleon. Den kan nemlig lynhurtigt blive ligeså efterårsagtig, som den nu er sommeragtig. Der skal bare sættes lidt andre stoffer til, så passer den også til vinterfrakkerne.

- og så er der kun en uge til..... jeg nærlæser vejrudsigten som det første, når jeg står op om morgenen og lige nu kan det blive hvad som helst. Jeg håber på tørvejr, men forbereder mig på det værste.

2 kommentarer:

lis sagde ...

Hanne, - vi ønsker dig solskin,godt salg og en masse sjove mennesker der kigger forbi Helgenæs de kommende tre onsdage, - ud fra blogbillederne at beømme vil der være nogle herre-gode sager til salg. Respekt!

Hanne ... sagde ...

Mange tak for de gode ønsker, jeg håber de bli´r opfyldt :-)