torsdag den 12. marts 2009

Fragtmanden har været her


- og han havde en kasse 40x60 puder med. Dem har jeg været løbet tør for et stykke tid, så jeg røg direkte i pude-mode, da de var ankommet.

4 stk blev det til i den omgang og alle med forårsfarver og -motiver.

Lilla, lime, grøn og så lidt klokkestrenge drysset med rund hånd.

Den bageste pude har en klokkestreng tegnet af Gerda Bengtsson, som også stod bag mælkebøtterne i forrige indlæg.

I morgen køres mælkebøtterne i øvrigt ned til Pelse, og i slutningen af måneden vil de være en del af den nye vinduesudstilling nede i Nørre Alle.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hvor er du bare god, altså, er også stor fan af håndarbejdets fremmes sager, men har så svært ved at sætte saksen i dem, når jeg endelig finder dem. Men det må jeg vist gøre noget ved. Tak for inspirationen!

Hanne ... sagde ...

Tak skal du have Julia.
Det er meget få ting jeg ikke sætter saksen i, men noget skal ligesom modnes før jeg ved, hvad de skal bruges til og HVOR saksen skal klippe.