mandag den 2. marts 2009

Hjemme igen


Vi er vel hjemme igen og havde en rigtig god week-end.

Der var godt med besøgende på vores lille stand og både Mette og Mette var forbi og sige hej. Det er altså rigtig dejligt at få sat kød og blod på nogle af alle de dejlige bloggere, som jeg har "mødt".

Vi havde sat os det mål, at vi skulle have alle omkostninger ved turen til København dækket, når vi kørte hjem igen søndag - og det fik vi. Inklusive den parkeringsbøde jeg fik fredag nat, for at holde for tæt på et hjørne!!!!!!

Kurven her er en uundværlig del af vores opstilling ligegyldig, hvor vi er. Den er altid fyldt med puder og også denne gang blev den endevendt godt og grundigt.

Nu venter jeg så med spænding på at se, om salgstallene ryger i vejret ovenpå vores milde uddeling af visitkort ;-)

5 kommentarer:

Margith sagde ...

Hej Hanne!
Ærgeligt med parkeringsbøden, Junoseng og dværgepuder lyder som et godt miks.
Hilsen Margith

Anonym sagde ...

Skønt at det gik godt...jeg havde desværre ikke mulighed for at kigge forbi og se dine skønne ting IRL.
Jeg håber du får vind i sejlene - det er velfortjent.
:-) Britt

Hanne ... sagde ...

Den p-bøde må jeg bare æde, Margith.
Mange tak skal du have Britt.

Astrid sagde ...

Godt at høre, at I havde en god weekend! Helbreddet holdt mig hjemme, desværre - jeg har været halvsyg hele denne uge og været på arbejde alligevel. Og jeg ved godt, at det ikke er noget, man får point for, men der har ikke været nogen vej udenom. Nu glæder jeg mig til at slappe af, så jeg kan være ordentligt ovenpå til næste uge starter - det er godt nok nogle vedholdende bakterier vi støder på i denne vinter. ;)

Hanne ... sagde ...

Jep, Astrid denne vinters bakterier og virus er af en særlig kaliber. Her kører vi på anden omgang og på Alberts efterskole har der været 35 syge i denne uge !!!

Kom Så forår!!!