torsdag den 12. januar 2012

Fødselsdagsflag a al Tulipaner og tomater


Først kom der en bestilling på barnedåbs-flag, og så kom Anne med en rigitig god videreudviklings-ide, som blev sendt i udvalg hos både min far og jeg selv.

Jeg fandt på at bruge mine gamle, farvede strikkepinde til flagstang og far fandt på at dreje fødder af en æblegren, hvor barken stadig sidder på.

Voila - Fødselsdagsflag a la Tulipaner og tomater.

På søndag henter jeg en stak flagstænger med fod hos far, og så varer det ikke længe inden flagene kan købes i web-shoppen - og det er jeg i grunden rigtig glad for :-)

9 kommentarer:

Mette sagde ...

Hvor er de fede, Hanne :-) Mette

Hanne sagde ...

Wow hvor ser det fint ud.
Jeg må da vist fifle med at sætte mine på stang;))

Merete sagde ...

Fint flag ;0)

Anne sagde ...

Hmmm - hvad foreslog jeg mon? Det husker jeg nemlig ikke ;-)
Jeg må vist hellere ha mig en lille fødselsdagsstang her til jomfruburet.
Skønne er de...

Hanne Rimmen sagde ...

Jamen, jamen hvor er det fint ;o)
Jeg ER inspireret og må vist liiige prøve at se om jeg kan gøre det efter. Har nemlig fødselsdag i huset på lørdag ;o))
Tak for den gode ide
kh. Hanne

lis sagde ...

Altså man skulle jo næsten tro at flagene var lavet i anledning af det kongelig jubilæum, og de ville da ihvertfald kvikke lidt op i baggrunden på et pressemøde eller ved siden af tupilakkerne til nytårstalen :-)

Hanne ... sagde ...

Tak Mette :-)

Gør det, Hanne, fifl af hjertens lyst.

Tak, Merete.

Du foreslog såmænd at sætte flagene på en stang og bruge dem til fødselsdgasflag, Anne - som sagt, så gjort - og tusind tak for ideen :-)

God arbejdslyst, Hanne.

Jamen, det er jo timet og tilrettelagt, som Egon Olsen ville have sagt, Lis - og ideen med lidt flag-supplement til tupilakkerne er da perfekt.

Unknown sagde ...

Hvor er det en genial idé.. Må sige det er skønt du er omringet af mennesker som er med inspirerende.. Det ville jeg ønske var tilfældet her... Her er blot Roald og han får nogle gange tics når jeg får for mange idéer han skal være med i.

Lone

Hanne ... sagde ...

Inspiration er dejligt, Lone og jeg tror per af og til har det som din roald ;-)