søndag den 22. januar 2012

Uden hak


Schollert-lampen var gået i den alt for store glemmebog og dukkede pludselig op ovre hos marketingsassistenten, hvor den havde ligget og hygget sig i en gemt og glemt kasse.

Nu er den oppe i det fri igen, og jeg nyder dens fine, karakteristiske og hak-frie riller i fulde drag, men den mangler jo noget!
Så nu skal jeg som Anne på jagt efter en skærm, som på den ene side skal passe til rillerne, men som på den anden side ikke skal være for fesen.
Det kommer nok til at tage sin tid, inden den er i hus, men pyt med det, for jagten er gået ind, og den er som bekendt den halve del af fornøjelsen.

3 kommentarer:

Margith sagde ...

For fin til at ligge i en kasse. God jagt :-)

Hanne Rimmen sagde ...

Uhh... Det er jo den herligste følelse, når man kan liste hjem med noget vildt godt under armen.
Her må jeg indrømme, at jeg kan tá mig selv i at sidde og små fnise i bilen... I love it !!!
Er sikker på du finder den helt rigtige skærm. God fornøjelse.
Glemte helt at skrive at den lampe er kæmpe skøn. Tillykke med den :0)
Hanne

Hanne ... sagde ...

Korrekt, Margith :-)

DET kender jeg godt, Hanne Rimmen - og lampen nemlig dejlig.