fredag den 13. januar 2012

Søndagsfornøjelser



Team Pelse og Tulipaner og tomaters indkøbschef mødes i Vejle søndag formiddag til den halvårlige messe-indkøbs-maraton.

Der er faste stop på vejen rundt,  når der skal købes vigtige ting som hvid sytråd, knapper og lidt Kaffe Fassett-ruller.
Dosmerlisten har jeg med i lommen sammen med et lønligt håb om, at den kan holde mig fra at impulskøbe så meget, men jeg er frygtelig nem at lokke, når jeg først står der omringet af stof, knapper, bånd, garn  - og sælgere ikke mindst!

Fru Zippe har nye ting med af bl. a. Pelse og besøget på deres stand er altid både det hyggeligste og længste.

Kom så søndag - jeg er klar!

2 kommentarer:

Karen sagde ...

Hvad er det for nogle ruller af Kaffe Fassett? Garn? Det lyder da meget ineressant, synes jeg!

Hanne ... sagde ...

Det er stofruller, Karen, selv om et par nøgler af hans strømpegarn helle rikke ville være af vejen.