onsdag den 25. januar 2012

Nordpå


Tidligere i år vævede min mor dette tørklæde til Liselotte.
Kenneth bad så mindeligt, om hun ville lave et herre-tøklæde til ham, hvis han leverede garnet - og det ville hun med glæde, "faktisk blev det til 2, når nu jeg er i gang"

Om lidt kører mine forældre ind i indkørslen, og mens mor og jeg kører til Gug for at aflevere tørklæder, gramse på garn og snakke så ørerne falder af, så, slænger min  far sig i sofaen med krydsord, fjernbetjening og lidt frokost.
Den arbejdsfordeling passer os alle som fod i hose :-)

Kender jeg min mor ret, så har hun tasken fuld af væveprøver, garn-ditto og små sedler med udregninger over, hvor meget garn hun skal bruge til både det ene og det andet.
Under alle omstændigheder, så vil hun nyde at gå rundt i Kenneths garn-paradis - og det vil jeg også.

Så sæt kaffen over Liselotte - vi er på vej og vi har solskin og høj himmel med.

7 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Jeg sætter straks kaffe over :-)

Ellen Kathrine sagde ...

åh det lyder super skønt- sender hyggelige tanker I jeres retning- mens jeg drikker kaffen her :-) gælder mig til at se den maskuline udgave af tørklædet fra din mor :-)

Lis sagde ...

Glæder mig til at se tørklædet, til Herren

Kh. Lis

MB sagde ...

Kære Hanne.
Jeg har været så heldig at modtage en Blog Award for min blog ”Maries Syslerier”. Jeg har fået awarden af Isa Petersen, som er en af mine faste læsere (med bloggen ”Isa Petersen”). Jeg har nu til opgave at videregive awarden til 5 blogs, som jeg vil vise min anerkendelse. Jeg har valgt dig (din blog) fordi, jeg synes din blog er flot og meget inspirerende. Jeg kan godt lide, at du ligesom jeg er vild med farver, og det er dejligt at du deler ud af dine kreative idéer. Jeg håber derfor du vil tage i mod denne blog award 
Hvis du vil, er der et par regler: du skal give awarden videre til 5 blogs, som du vil vise anerkendelse, og den må kun tildeles blogs med under 200 faste læsere. Der er et lille billede på min blog som kan kopieres: Liebster Blog. Billedet kan anvendes til eventuelle indlæg eller lignende, så du på din blog kan fortælle med billede og ord, at du har modtaget Liebster Blog Award.

Mange hilsener fra din faste læser
Marie Sidelmann Boysen

Sophia sagde ...

Ej, hvor er det fint:)

www.frunielsen.com sagde ...

Nej hvor jeg glæder mig til at se nogle væveprøver osv. jeg er nemlig også super væver

Hanne ... sagde ...

... og den var dejlig Liselotte, ligesom hele dagen :-)

Tak for tankerne, Kathrine vi havde en dejlig dag.

Jeg tror Liselotte snupper lidt billeder, når chefen står stille en dag, Lis.

Tusind tak for de fine ord og for awarden, MB, så må vi se om jeg får sendt den videre.

.. og hun har flere på bedding,
Sophia.

Jeg skal se hvad jeg kan gøre fru Nielsen.