tirsdag den 17. januar 2012

Til bogstaver, ord og spil



Bogstav-tasken er nys landet på hjemmesiden og lad os bare sige, at broderiet har haft et længere ophold i hængekøjen inden det fandt sin endelige plads!

Den turkise hank passer lige til mit farvetemperament, og jeg ville ønske jeg vidste, hvor jeg kunne få fat på en hel rulle af denne græsk-turkisblå gjord.
Messebesøget i søndags åbnede mulighed for at få fat på en rulle gul gjord - og lykkes det, så skal I dælme få kanariegule remme og hanke at se, skal I :-)

5 kommentarer:

Hanne sagde ...

Tjek Læderiet jeg har købt der!

Hanne ... sagde ...

Det har jeg også, men de har dem ikke i den rigtige bredde, Hanne.

Shamu sagde ...

Oi, den vesken var fantastisk gøy!
Unik og morsom! :-))

Hanne ... sagde ...

Tak skal du have, Shamu.

Anonym sagde ...

Skindhuset.dk har masse af færdige remme i mange farver:) Dejligt sted